کاسپین وب|طراحی وب سایت و باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

ویژگی های باشگاه مشتریان

تجربه کاربری (ux) ایجاد شده توسط کاربران بیش از ۹۰۰۰ باشگاه مشتریان به شما کمک می کند باشگاهی بی نقص داشته و مشتریان خود را وفادار نمایید! فراموش نکنید نگهداری از مشتری ارزان تر از جذب مشتری جدید است.
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

همیشه در دسترس

سامانه باشگاه مشتریان کاسپین وب بر بستر شبکه ابری پیاده سازی شده است، یعنی برای استفاده از باشگاه با هر نوع تلفن همراه، لپ تاپ و کامپیوتر و فقط با داشتن اینترنت پر سرعت می توانید از سامانه باشگاه مشتریان استفاده نمایید، در هر لحظه گزارش دقیقی از کسب و کار خود داشته باشید و همزمان با پیشرفت و توسعه باشگاه ها بر بستر شبکه باشگاهی کاسپین، باشگاه شما نیز به صورت رایگان آپدیت می شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

گزارشات متنوع و کاربردی

گزارشات باشگاه مشتریان در قالب نمودارهای گرافیکی - تعاملی در اختیار کسب و کار قرار می گیرد تا بتوانند برای وفادارسازی مشتریان خود برنامه ریزی نمایند.بسیاری از گزارشات باشگاه بر اساس تجربه مشابه سایر کسب و کارهایی که از کاسپین وب باشگاه خریداری نموده اند طراحی و ایجاد شده است و این به شما کمک می کند که از تجربه کاربری ایجاد شده توسط کاربران بیش از ۹۰۰۰ باشگاه مشتریان استفاده نمایید.

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

کاربری ساده و آسان

از مهمترین ویژگی های یک باشگاه مشتریان کاربری آسان جهت استفاده می باشد. به طوری که برای ثبت مشتری ، ثبت خرید، ایجاد و تعریف کمپین و گزارش گیری از باشگاه نیاز به دانش فنی خاصی نباشد همچنین کسب و کارهایی که دارایی نرم افزارهایی مانند صندوق فروش ، وب سایت و یا CRM می باشند می توانند به راحتی از وب سرویس باشگاه(API) برای وارد نمودن اطلاعات مشتری استفاده نمایند.

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

کمپین تبلیغاتی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به کارگرفته شده در بخش کمپین تبلیغاتی به شما کمک میکند تا مشتریان جدید خود را به درستی جذب نمایید.این هوش نقش مشاور تبلیغاتی شما رو به عهده داشته و در تمام طول مسیر تعریف و اجرای کمپین راهنمایی دقیقی به شما ارائه می دهد، دانستن اینکه چند درصد مشتریان از چه متد تبلیغاتی (اینستاگرام و ...) با شما آشنا شده اند و یا پیدا کردن رابطه فروش با متد تبلیغاتی می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت یک کمپین برای شما داشته باشد.

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

پویا و قابل توسعه

باشگاه مشتریان باید بر اساس نیاز های کسب و کار پیاده سازی و اجرا شود.سیاست های باشگاه مشتریان در هر کسب و کار کاملا متفاوت می باشند و باید به گونه ای طراحی شوند که این سیاست ها از نظر دسته بندی مشتریان، نحوه امتیاز دهی، مدل تشویق مشتری، کیفیت و کمیت تعریف آفر ها، ایجاد و راه اندازی جشنواره های فروش و ... در هر زمان توسط مدیر باشگاه به راحتی تغییر نمایند.همچنین با افزایش تعداد مشتریان و یا افزایش شعب، باشگاه بدون محدودیت قابل توسعه باشد.

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

دسته بندی هوشمند مشتریان

دسته بندی مشتریان به سطح مختلف و بررسی و تحلیل رفتار خرید مشتری از بخش فروش و ارتباط یابی بخش فروش و مارکتینگ و تحلیل روش های آشنایی مشتری با کسب و کار و نوع خرید مشتری و روش های پرداخت ، بررسی ساعت های مراجعه مشتری جهت خرید از ویژگی های اصلی پلتفرم باشگاه مشتریان کاسپین وب می باشند که به کسب و کار ها کمک میکند به مشتریان خود بهترین آفرها را بر اساس سلیقه و رفتار مشتری در بهترین زمان و با بهترین قیمت پیشنهاد دهند.

چرا به باشگاه مشتریان نیاز داریم؟

جذب مشتری جدید برای یک کسب و کار بسیار هزینه‌بردارتر از حفظ مشتری‌های موجود است. کسب و کار‌های دوراندیش با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آن‌ها را راضی نگه می‌دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه فروششان را چند برابر می‌کنند.

  • نگهداری و وفادار سازی مشتریان فعلی
  • جذب مشتری جدید از طریق شبکه باشگاهی
  • صرفه جویی مالی از طریق کمپین های هوشمند

بخش های مختلف باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب ثبت مشتری/خرید
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب تعریف متدها
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب مدیریت کمپین ها
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب گزارشات متنوع
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب
نرم افزار باشگاه مشتریان کاسپین وب

پلن های فروش باشگاه مشتریان

ماهانه
سالانه

پایه

۹۹٬۰۰۰/ماهانه
۹۹۰٬۰۰۰ تومان/ سالانه
  • تعریف ۲ کاربر همزمان
  • قابلیت ثبت ۵٬۰۰۰ مشتری
  • شارژ اولیه ۵۰۰ پیامک لینک دار
  • شارژ ۱۵ عددی تبلیغ اینستاگرام
  • سفارش ۱،۵۰۰ ویو اینستاگرام
  • سفارش ۲۰۰ بازدید استوری
  • عضویت در شبکه باشگاهی کاسپین
  • پشتیانی۲۴/۷ سراسری
  • قابلیت ارائه روی هاست اختصاصی
  • اتصال وب سرویس(API)

استارت آپ

۱۹۹٬۰۰۰/ماهانه
۱٬۹۹۰٬۰۰۰ تومان/ سالانه
  • تعریف ۵ کاربر همزمان
  • قابلیت ثبت ۱۰٬۰۰۰ مشتری
  • شارژ اولیه ۲٬۰۰۰ پیامک لینک دار
  • شارژ ۳۰ عددی تبلیغ اینستاگرام
  • سفارش ۳٬۰۰۰ ویو اینستاگرام
  • سفارش ۵۰۰ بازدید استوری
  • عضویت در شبکه باشگاهی کاسپین
  • پشتیانی۲۴/۷ سراسری
  • قابلیت ارائه روی هاست اختصاصی
  • اتصال وب سرویس(API)

بیزینس

۸۹۹٬۰۰۰/ماهانه
۹٬۹۹۰٬۰۰۰ تومان/ سالانه
  • تعریف ۱۵ کاربر همزمان
  • قابلیت ثبت ۵۰٬۰۰۰ مشتری
  • شارژ اولیه ۷٬۰۰۰ پیامک لینک دار
  • شارژ ۶۰ عددی تبلیغ اینستاگرام
  • سفارش ۵٬۰۰۰ ویو اینستاگرام
  • سفارش ۲٬۰۰۰ بازدید استوری
  • عضویت در شبکه باشگاهی کاسپین
  • پشتیانی۲۴/۷ سراسری
  • قابلیت ارائه روی هاست اختصاصی
  • اتصال وب سرویس(API)

قبل از خرید باشگاه مشتریان باید بدانید

جذب مشتری جدید برای یک کسب و کار بسیار هزینه‌بردارتر از حفظ مشتری‌های موجود است. کسب و کار‌های دوراندیش با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آن‌ها را راضی نگه می‌دارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه فروششان را چند برابر می‌کنند.

  • نگهداری از مشتری ارزان تر از جذب مشتری جدید است.
  • بیش از ۵۰ درصد مشتریان تنها یکبار از شما خرید میکنند.
  • نرم افزار باشگاه مشتریان با CRM متفاوت است.
  • ۸۰ درصد سود را ۲۰ درصد مشتریان ایجاد میکنند.

شما می توانید بعد از انتخاب پلن مناسب کسب و کار خود، از طریق دکمه ثبت سفارش آنلاین مشخصات کسب و کار خود را وارد نموده و اقدام به پرداخت آنلاین نمایید.بعد از پرداخت می توانید وارد باشگاه خود شده و اقدام به شخصی سازی باشگاه نمایید.در صورتی که قصد دارید باشگاه روی هاست و دامین مورد نظر شما راه اندازی گردد بایستی از طریق پشتیبانی به کارشناسان ما تیکت زده و اطلاعات نیم سرور ها و دسترسی هاست را ارسال نمایید.

بعد از ورود به سامانه باشگاه مشتریان خود، وارد منوی تنظیمات پنل مدیریت شده و سپس ابتدا از بخش مدیریت کاربران، کارمندان خود را تعریف نمایید تا بتوانند به باشگاه جهت ثبت مشتری و ثبت خرید دسترسی داشته باشند،سپس از بخش تنظیمات فرم ها،کالا یا خدمات ،روش های بازاریابی فعلی (اینستاگرام،گوگل و ...) و روش های پرداخت شامل(کارتخوان ملت، نقدی و ...) را وارد نمایید.در پایان وارد بخش اطلاعات کسب و کار شده و درصد های تخفیف برای گروه های مختلف مشتری را وارد نمایید.از طریق این بخش سیاست های کلی باشگاه شامل هدیه ثبت نام، هدیه روز تولد ،نحوه ذخیره درصدهای خرید و ... قابل تعریف می باشند.

پیامک های لینک دار، پیامک هایی هستند که شما میتوانید از طریق آن ها اقدام به ارسال لینک سایت،اینستاگرام و ... از طریق پیامک نمایید.این پیامک ها به صورت عادی فقط برای اشخاص حقوقی دارای مجوز فعال می باشند که شما می توانید از طریق پنل باشگاه برای مشتریان خود و پس از ثبت نام در باشگاه پیامک حاوی لینک سایت و اینستاگرام خود را ارسال نمایید.

هر کسب و کار عضو شبکه باشگاهی کاسپین می تواند از طریق بخش جذب مشتری جدید در پنل باشگاه مشتریان خود، لینک پست اینستاگرامی را که می خواهد تبلیغ نماید را در بخش مربوطه وارد نموده و تعداد نشر در پیج های طرف قرارداد با شبکه رو انتخاب و سپس اقدام به نشر می نماید،این تبلیغ در کمتر از ۲۴ ساعت پس از درخواست در پیج های طرف قرارداد به صورت رایگان منتشر می گردد.لازم به ذکر است پس از اتمام شارژ رایگان هر کسب و کار می تواند مجددا با قیمتی بسیار پایین اقدام به شارژ پکیج تبلیغاتی خود نماید.

شما می توانید یک محتوی ویدئویی از صفحه اینستاگرام خود، را برای نمایش در پروفایل مشتریان شبکه باشگاهی کاسپین انتخاب نموده و سپس لینک محتوی را در بخش سفارش ویو درج نموده و بر اساس موجودی ویو پنل باشگاه اقدام به سفارش ویو نمایید،بعد از تایید لینک محتوی شما در پروفایل مشتریان شبکه باشگاهی به نمایش درامده و علاوه بر دیده شدن محتوی شما که به نوعی تبلیغ برایتان محسوب می گردد ویو محتوی در پیج اینستاگرام نیز افزایش می باید.بعد از اتمام شارژ این قسمت امکان شارژ مجدد امکان پذیر می باشد.همچنین امکان مشاهده بازدید استوری نیز به همین شکل فراهم شده است.

شبکه جامع باشگاهی کاسپین وب متشکل از بیش از ۹۰۰۰ باشگاه مشتریان اختصاصی برای انواع مختلف کسب و کار ها در ۵۰ صنف مختلف می باشد، این شبکه قابلیت ارسال پیام برای بیش از ۱۱ میلیون مشتری عضو این باشگاه های اختصاصی را دارا می باشد.شما می توانید پس از خرید باشگاه مشتریان کاسپین وب، از داخل پروفایل خود فرم عضویت در شبکه باشگاهی کاسپین را تکمیل نمایید.پس از عضویت می توانید درصدی تخفیف ویژه مشتریان شبکه تعریف نموده تا مشتریان سایر باشگاه های غیر هم صنف شما نیز بتوانند از شما خرید نموده و مشتری شما شوند، همچنین در صورت تمایل می توانید دستگاه کارتخوان طرف قرارداد شبکه باشگاهی کاسپین را درخواست و نصب نموده تا ۴ میلیون دارنده کارت باشگاه مشتریان کاسپین نیز بتوانند از شما خرید نمایند.از طریق بخش آف کد ها می توانید برای باشگاه خود به صورت رایگان کد تخفیف از کسب و کارهای معتبر (دیجی کالا، اسنپ، علی بابا، اسنپ مارکت، آچار، نوار، فیدیبو، گاج مارکت، گاجینو و ...) دریافت نموده و در کمپین های مختلف به مشتریان خود به صورت هدیه ارائه نمایید.

درباره باشگاه مشتریان بیشتر بدانیم

باشگاه مشتریان (Loyalty Club) چیست؟ باشگاه مشتریان، خریداران را ترغیب می‌کند که به وب‌سایت‌هایی که قبلاً از آن‌ها خرید کرده‌اند برای خرید مجدد مراجعه کنند. برای نمونه با ارائه پیشنهادهای خاص به مشتریان عضو باشگاه مثل دسترسی پیشرفته به محصولات جدید، تخفیف‌های شگفت‌انگیز یا حتی گاهی عرضه کالاهای رایگان اشاره کرد.برای عضویت در باشگاه، مشتریان اطلاعات شخصی خود را در کسب و کار ثبت می‌کنند و یک شناسه منحصربه‌فرد مانند شناسه عددی یا کارت عضویت به آن‌ها داده می‌شود و هنگام خرید یا استفاده از آن شناسه استفاده می‌کنند.
اهمیت باشگاه مشتریان برای کسب و کارها باشگاه مشتریان چیزی است که کسب و کار‌ها باید برای داشتن آن اشتیاق داشته و حتماً آن را طراحی کنند. مشتری‌های وفادار به برند شما، مدت زمان بیشتری را در وب‌سایتتان سپری می‌کنند. آن‌ها همچنین درباره برندتان با دوستان و نزدیکان خود دائماً صحبت می‌کنند که این امر نرخ مراجعه به وب‌سایتتان را افزایش خواهد داد.فراموش نکنید مشتریان برای برندهای موردعلاقه خود بیشتر هزینه می‌کنند.
مشتریان وفادار بیشتر از بقیه افراد پول می‌پردازند. مشتریان وفادار در مورد تجربیات مثبت برند شما با خانواده و نزدیکانشان صحبت می‌کنند. بازاریابی دهان به دهان بیشتر از محتوا و تبلیغات مارک‌دار در جذب و هدایت مشتریان جدید مؤثر است و در ادامه این مشتریان جدید به مشتریانی وفادار تبدیل می‌شوند که احتمالاً بیشتر از حد متوسط پول پرداخت می‌کنند. و در دنیایی که صدها گزینه مختلف برای تقریباً هر کالایی یا خدمتی که مشتری می‌تواند خریداری کند وجود دارد، اگر مشتریان برای خرید مجدداً به شما مراجعه کنند ارزشمند است و نشان‌دهنده آن است که مشتری برند شما را دوست دارد و به آن اعتماد می‌کند.این امر اثبات می‌کند که کاربران ارزشی را که به عنوان مشتری شما به دست می‌آورند، از قیمت‌های پایین برندهای دیگر و کالاهای متفاوت آن‌ها برایشان جذاب‌تر است.اکنون که دانستیم حفظ مشتریان فعلی یک کسب و کار امری مهم و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتری‌های جدید است به بررسی ویژگی‌های باشگاه مشتریان کارآمد می‌پردازیم.
یک باشگاه مشتریان کارآمد بدون ترمز است ورود و استفاده از باشگاه مشتریان باید ساده باشد. مردم نمی‌خواهند همه اطلاعات شخصی خود را هنگام ثبت‌نام به اشتراک بگذارند، به خصوص اگر هنگام ورود به وب‌سایت قبلاً ثبت‌نام کرده باشند.همچنین بیشتر افراد در کیف پول خود جای کارت دیگری ندارند. اگر ایده فعلی و یا برنامه موجود شما به کارت نیاز دارد، روش‌هایی را در نظر بگیرید تا پیگیری آن کارت اختیاری باشد.
پاداش‌های ویژه و جذابی برای وفادارانتان در نظر بگیرید از به کار بردن کلمه انحصاری نترسید. اگر چیزی در دسترس همه باشد، دیگر منحصر به فرد نیست. یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که افراد به باشگاه مشتریان می‌پیوندند، گرفتن چیزی خاص یا بی‌نظیر است. حتی اگر عضویت در باشگاه مشتریان برای همه مشتریانتان فراهم بود، کاری کنید که مشتری‌ها درک کنند عضو یک باشگاه هستند نه یک لیست ساده از اسامی مشتریان.پیشنهادهایی که اعضا باشگاه دریافت می‌کنند باید متفاوت از پیشنهاد‌هایی باشند که قرار است مشتری‌های جدید را جذب خود نماید.
کمپین‌های وفاداری خود را تکرارپذیر کنید اگر مشتریان شما احساس کنند که فقط برای خرید دومشان فلان مبلغ تخفیف دریافت می‌کنند، برای خرید سوم یا چهارم به وب‌سایت شما مراجعه نمی‌کنند.البته مدنظر داشته باشید که اگر این تخفیف برای خریدهای دهم یا یازدهم بگذارید، این امر برای مشتری دور از دسترس است و احتمال مشارکت مشتری کاهش خواهد یافت.