باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین ؛ سامانه نرم افزاری می باشد که به اصناف، کسب و کار ها، شرکت ها ،مال ها، فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های بیمه، نماینده برندها، برندهای آموزشی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، سازمان ها و شرکت های دارای دفاتر یا ادارات استانی، در راستای ایجاد درآمد پایدار، جذب مشتری جدید، پیاده سازی پلن های وفاداری ویژه مشتریان فعلی و کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی از طریق مدیریت خدمات رفاهی - تخفیفی و مدیریت مشتریان خدمات مختلفی ارائه میدهد.

درخواست باشگاه ورود به باشگاه
باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

ویژگی های باشگاه مشتریان سازمانی

باشگاه های ارائه شده به سازمان ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند و بسته به مقاصد سازمان از باشگاه داری، امکان ارائه خدمات باشگاهی و رفاهی به صورت وایت لیبل، وب سرویسی و کد تخفیف فراهم شده است.سازمان ها می توانند پس از بررسی پلن های مختلف و مطابق با نوع کسب و کار و سطح اعضا و مشتریان خود اقدام به انتخاب پلن مورد نیاز خود نمایند.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
طراحی اختصاصی

باشگاه بسته به نیاز سازمان به صورت اختصاصی طراحی می شود؛ این طراحی تمام بخش ها شامل وب سایت، سیاست های باشگاه سازمانی و بخش های وفاداری مشتریان را شامل می شود.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
پشتیبانی سراسری

کلیه بخش های وب سایت و پروفایل باشگاه، خدمات باشگاهی شامل ثبت نام و توزیع کارت بانکی و صدور بیمه نامه و پاسخگویی آنلاین مشتریان توسط شرکت به صورت یکپارچه، پشتیبانی می شود.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
ارائه وب سرویس

بخش های ویو و رزرو تخفیف مراکز طرف قرارداد، ثبت نام و توزیع کارت بانکی، صدور بیمه نامه، ویو و مشاهده کدتخفیف استارت آپ ها، از طریق وب سرویس قابل بهره برداری می باشند.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین
کارت هوشمند بانکی

کارت هوشمند بانکی با طراحی اختصاصی به نام سازمان صادر شده و تعداد ده کیف پول مجزا برای مقاصد مختلف شامل خرید، سفر، گردشگری و ... نیز روی کارت تعریف می گردد تا توسط سازمان برای اعضا شارژ گردد.

ارائه دمو برخی از بخش ها

با توجه به گستردگی باشگاه ها، امکان ارائه دمو از طریق مشاهده باشگاه های مشتریان سازمانی اجرا شده فقط وجود دارد.در اسلاید های زیر بخش هایی از سایت، پروفایل باشگاه، بروفایل مشتریان و ... به نمایش گذاشته شده است.

خدمات رفاهی-تخفیفی

باشگاه های ارائه شده به سازمان ها به صورت اختصاصی طراحی می شوند و بسته به مقاصد سازمان از باشگاه داری، امکان ارائه خدمات باشگاهی و رفاهی به صورت وایت لیبل، وب سرویسی و کد تخفیف فراهم شده است.سازمان ها می توانند پس از بررسی پلن های مختلف و مطابق با نوع کسب و کار و سطح اعضا و مشتریان خود اقدام به انتخاب پلن مورد نیاز خود نمایند.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

بیمه حوادث انفرادی

دارندگان اشتراک های باشگاه ، از زمان دریافت کارت خود، به مدت یکسال دارای بیمه حوادث رایگان با سقف تعهد ١٥،٠٠٠،٠٠٠ میلیون تومان جهت فوت و نقص عضو و ١،٥٠٠،٠٠٠ جهت درمان ناشی از حادثه می باشند.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

خرید با بن تخفیف

گرفتن تخفیف با بن تخفیف از ٩،٠٠٠ مرکز طرف قرارداد در سراسر کشور، در بخش های دندانپزشکی، زیبایی، غذایی، تفریحی، سرگرمی و ... تا سقف ٤٠ درصد تخفیف بدون محدودیت در تعداد استفاده از مدت عضویت.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

تخفیف با کارت شتابی

بن کارت بانکی به نام دارنده اکانت باشگاه به صورت سازمانی و انفرادی صادر و توزیع می گردد، دارنده کارت میتواند از مراکز طرف قرارداد این کارت در سراسر کشور تخفیف از طریق تسویه مبلغ خرید روی کارتخوان پارسیان دریافت نماید.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

تخفیف پزشکی

دارندگان اشتراک های سازمانی باشگاه میتوانند از تخفیف ویژه در مراکز دندانپزشکی، پوست، مو، زیبایی و آزمایشگاه ها در سراسر کشور بهره مند گردند، ارائه تخفیف از طریق بن تخفیف امکان پذیر می باشد.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

اعتبار تخفیفی خرید آنلاین

کلیه اعضا دارای اعتبار جهت استفاده از کدهای تخفیف برای خرید از وب سایت ها و اپلیکیشن ها می باشند.برای استفاده از این کدها از طریق پروفایل کد مورد نظر خود را کپی کرده و در سایت و یا اپ در بخش کد تخفیف وارد نمایید.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

خدمات گردشگری و سفر

دارندگان اشتراک های باشگاه ، می توانند از ١٧٠٠ هتل داخلی در سراسر کشور، اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با تخفیف بیشتر نسبت به سایرین دریافت نمایند.ارائه تخفیف به صورت آنلاین، بن تخفیف و درگاه های تخفیفی امکان پذیر می باشد.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

اینترنت TD_LTE

کلیه اعضای باشگاه میتوانند از طریق پروفایل خود و پس از انتخاب نوع اشتراک، بدون محدودیت در پورت مرکز مخابراتی محل زندگی خود در سراسر کشور اینترنت TD_lTE به همراه مودم دریافت نمایند.

باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین

پرداخت غیرحضوری

پرداخت خودکار عوارض آزادراهی با ثبت پلاک خودرو و شارژ کیف پول عوارض در پروفایل باشگاه و کلیه خدمات پرداخت غیر حضوری برای اعضا فراهم گردیده است تا بتوانند به صورت متمرکز از خدمات استفاده نمایند.

جای باشگاه مشتریان در سازمان شما خالیست...

کلیه سازمان ها، شرکت ها، ارگان ها،اتحادیه ها، وب سایت ها و استارت آپ ها و ...که دارای پرسنل یا مشتری می باشند میتوانند از طریق باشگاه سازمانی کاسپین علاوه بر ارائه خدمات رفاهی-تخفیفی به پرسنل و مشتریان خود، امکان درآمدزایی برای خود فرآهم آورند.با ما تماس بگیرید.

تماس با ما