مراکز خرید،مال ها، برندها، شرکت ها، سایت ها، مناطق آزادو ... می توانند با تهیه باشگاه مشتریان سازمانی ضمن ارائه خدمات تخفیفی به مشتریان خود، اقدام به جذب پذیرنده اختصاصی نمایند،این پذیرندگان میتوانند شامل فروشگاه های یک مرکز تجاری بوده و یا از طریق بازاریابی جذب گردد، کلیه کارمزدهای حاصل از تراکنش پذیرندگان در شبکه برای دارنده باشگاه اعمال می گردد.
درخواست مشاورهحاصل تلاش گسترده کاسپین وب در حوزه توسعه و فروش انواع باشگاه مشتریان، برخی از باشگاه مشتریان های سازمانی به شرح ذیل قابل ارائه می باشند.
کلیه سازمان ها (مراکز خرید، مال ها، برندها، شرکت ها، مناطق آزاد،سیتی سنتر ها، نمایندگی ها، بانک ها و ... ) می توانند در صورت خرید باشگاه مشتریان سازمانی کاسپین وب از خدمات زیر بهره مند گردند، کلیه این خدمات با نام و نشان تجاری سازمان بر روی سرور سازمان ارائه می گردد.
کلیه فروشگاه ها و برندهای حاضر در یک مرکز خرید می توانند از طریق باشگاه مشتریان سازمانی ِمجتمع خود، از خدمات باشگاهی به شرح ذیل بهره مند گردند؛ همچنین در صورت نیاز به باشگاه مشتریان اختصاصی، میتوانند باشگاه مشتریان اختصاصی کاسپین وب را تهیه نمایند، در صورتی که فروشگاه یا برند از سیستم یکپارچه فروش استفاده می کند با تهیه وب سرویس(API) امکان ارائه خدمات باشگاهی از طریق وب سرویس باشگاه مشتریان نیز فراهم می باشد.